Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Made? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Made is een plaats in de provincie Noord-Brabant, en tevens de hoofdplaats van gemeente Drimmelen. De gemeente Made telt ruim 12.000 inwoners. Tot 1997 was Made een eigen gemeente, daarna werd het samengevoegd met meerdere plaatsen. Hoewel de naam van de gemeente nu Drimmelen is, is Made nog steeds de hoofdplaats. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Made, die ook te vinden zijn in rubriek callcenter!