Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Neerijnen? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Neerijnen is een dorp van 450 inwoners in het zuidwesten van de provincie Gelderland. Neerijnen maakt deel uit van de gelijknamige gemeente. Neerijnen ligt in de Betuwe en aan de rivier de Waal. Neerijnen is vooral bekend van kasteel Neerijnen uit de 14e eeuw, wat later enige tijd beheerd is door de stichting Het Gelders Landschap. In Neerijnen staan ook enkele rijksmonumenten en een Nederlands hervormde kerk. Met telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Neerijnen, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.