Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Venlo? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
De gemeente Venlo telt ongeveer 92.000 inwoners. Daarvan wonen er ongeveer 35.000 in het stadsdeel van Venlo. De stad Venlo heeft een historisch centrum en Venlo grenst aan de Duitse districten Kleef en Viersen. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Venlo, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter!