Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Venray? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Venray is een Limburgse plaats, en tevens de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente. De gemeente Venray telt ruim 39.000 inwoners. Venray is gelegen tegen de grens met Noord-Brabant en in plaats van Limburgs wordt het dialect hier Brabants genoemd. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Venray, die ook te vinden zijn in rubriek callcenter!