Vul hier in wat u zoekt

Praxis Hoofdkantoor Diemen

Postbus 268 1110AG Diemen
  • Telefoonnummer:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (€ 0,90 cpm)
  • Doorverbind code:
  • Website:
  • Ontdek de scherpste prijs:

Onze bezoekers over Praxis Hoofdkantoor in Diemen

  • Telefonische bereikbaarheid:
    16%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2.2
    272 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3.1
    147 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    4.4
    119 beoordelingen
  • Totaal:
    2.9
    538 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Praxis Hoofdkantoor in Diemen


1 review
4.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

wacht al 10 werkdagen op mijn order moet ik nog langer wachten? U maakt reclame wachttijden 2dagen, moet ik dan noch hoger de service noteren ? ik vind dit meer als schandalig.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik (klusser, 49 jaar),woon reeds 25 jaar in Den Bosch. Al die tijd is de Praxis de dichtstbijzijnde bouwmarkt geweest. Ik moet gedurende die 25 jaar voor duizenden euro's (eerst guldens) hebben uitgegeven bij de Praxis.
Door toedoen van jullie filiaalmanager Marcel van de Praxis in de Maaspoort is daaraan een einde gekomen. De meeste klussers (waaronder ikzelf) denken in oplossingen. Marcel niet. Hij ziet overal problemen en wil niets maar ook niets doen om de klant (ik in dit geval) te helpen naar een oplossing.
Wat is er gebeurd?:
Vandaag, zondag 6 mei had ik dringend 4 zwenkwielen nodig voor een project waar ik aan werk. Op de Praxis website gezien dat Praxis Soetelieve hiervan ruim voldoende op voorraad had.
Ik toog dus naar deze vestiginge waar ik helaas moest constateren dat de voorraadinformatie op internet verre van up-to-date was. Het vak was leeg.
Een medewerker aldaar wist me te vertellen dat de winkel in de Maaspoort (bij uitzondering ook op zondag) open was en heeft contact opgenomen. Hier bleken nog precies 4 wielen op voorraad. Deze werden apart gelegd. Ik ben meteen daarheen gereden en de heb de wielen in ontvangst genomen.
Ik ontdekte dat 1 van de wielen niet 100% soepel liep (iets wat voor mijn toepassing erg belangrijk is).
Ik ben naar het vak met zwenkwielen gelopen in de hoop dat er nog een "verdwaald" wiel lag. Helaas, ook dit vak was leeg. Op een houten plankje was echter een soortgelijk wiel met 4 zelftappers vastgeschroefd zodat klanten kunnen zien welk wiel er in het bijbehorende vak zou moeten liggen. Dit wiel bleek wel soepel te draaien.
Ik heb vriendelijk gevraagd aan een medewerker of dit wiel gewisseld kon worden met het wiel in mijn mandje. De medewerkster zei "dit zal onze manager Marcel vast niet goed vinden".
Ik heb de situatie aan Marcel uitgelegd (dat ik via Soetelieve naar Maaspoort was gereden etc.)
Marcel was absoluut niet bereid mij ook maar enigszins tegemoet te komen. Dit kon volgens hem absoluut niet. Ik heb zelfs voorgesteld dat ik dit met een schroevendraaier netjes voor hem op kon lossen. "Maar dan heb ik een slecht wiel op mijn display". Ik vertelde hem dat hij dit wiel weer zou kunnen vervangen als er weer voorraad zou zijn. Ook hier wilde hij niets van weten. De winkel was overigens nagenoeg verlaten, gebrek aan personeel was niet het probleem. Ik heb de andere 3 wielen vanzelfsprekend niet afgenomen en heb de winkel verlaten met het idee hier nooit meer terug te keren.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wij zijn erg vreemd behandeld nadat wij ontevreden waren met een vloer. Wij moeten nu een hele nieuwe vloer gaan kopen. We zijn erg teleurgesteld in Praxis en het spijt me, wij werken beiden op een van de 7 grootste basisscholen in Nederland en laten het iedereen weten.
Zo ga je niet met klanten om!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

T duur, slechte kwaliteit, geen personeel te zien bij vragen. Ruilen met kassabon betekent dwarsliggen door daartoe geïnstrueerd personeel die dat kennelijk moeten van de baas. Een bedrijf dat beter gemeden kan worden ook omdat ze hun personeel honds behandelen door slechte betaling en onacceptabele regelgeving


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Gebeld met de klantenservice om een online bestelling terug te kunnen sturen. Krijg je te horen dat dit gewoon online kan, wat nergens op de website staat. Vervolgens is de order verkeerd behandeld in het systeem waardoor een retour aanvraag niet mogenlijk is. Wederom gebeld, krijg je gewoon een brutaal antwoord en wordt je behandeld alsof je dom bent.


1 review
3.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Heel slecht service. Klantenservice geeft herhaaldelijk fout advies en lijkt incompetent.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Waardeloos bedrijf. Echt waardeloos. Voor de zoveelste keer is een aanbieding niet leverbaar. Daarom heb ik dit bedrijf deze lage rating gegeven.


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Geen goede service en vele malen excuses, maar daar koop ik niets voor. Ik wil mijn geld terug, maar krijg totaal geen contact.


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Er werd gezegd dat er €25.- aangetekend verstuurd zou worden en te volgen via TNT. Nou, niet dus. Het is niet aangeboden en de code is onjuist gegeven of het is nog niet aangeboden. Praxis is een afrader voor iedereen. Geen service, ze houden mensen aan het lijntje en retourneren de aanbetaling dan ook nog niet.


1 review
3.3
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Ik heb in mei een fiets gekocht van 399 euro en na een paar dagen begon de kettingkast te rammelen, ik ben teruggegaan en een medewerker daar heeft hem toen gerepareerd. Tot zover, geen probleem en kan gebeuren. Na er een paar keer gefietst te hebben kwam echter het gerammel terug, nu moest de fabrikant van de fiets eraan te pas komen. Ik heb mijn fiets weer gebracht en ben na een week maar eens gaan bellen(naar Praxis Zaandam dus) hoe het ervoor stond. Niemand wist ergens van, ik heb wel 5 x hetzelfde verhaal moeten vertellen. Uiteindelijk met de manager gesproken en die beloofde dat het allemaal goed zou komen. Ik heb hem verteld dat ik 3 weken op vakantie zou gaan, dus dat ik de fiets daarna zou ophalen.
Ik ben minstens 3 x per dag in mijn vakantie gebeld (ik heb niet opgenomen, zat in de VS) .Uiteindelijk heb ik een kennis, die bij praxis werkt, een app gestuurd met de vraag of ze willen stoppen met bellen... Na mijn vakantie heb ik weer gebeld en je raadt het al, fiets? welke fiets? Toen ben ik er maar heen gegaan en zonder bon of wat dan ook, mijn fiets meegenomen,maar mijn fiets was wel gemaakt! Dacht ik...we zijn nu een paar weken verder en hij rammelt weer. Ik ben er wel een beetje klaar mee nu en zou heel graag een definitieve oplossing willen.

Gerelateerde bedrijven Praxis Hoofdkantoor Diemen

  • 1

    Megapraxis

    5.2
    (7)
    De entree 500
    1101EE Amsterdam
  • 2

    Gamma

    7.6
    (5)
    Sniep 28
    1112AH Diemen
  • 3

    Muskon Doe Het Zelf

    7.5
    (30)
    Joris Ivensplein 8
    1087BP Amsterdam
  • 4

    Stiho

    H.J.E. Wenckebachweg 165
    1096AM Amsterdam
  • 5

    Sani Dump

    Arena boulevard 78
    1101DJ Amsterdam Zuidoost