Vul hier in wat u zoekt

Praxis Hoofdkantoor Diemen

Postbus 268 1110AG Diemen
  • Telefoonnummer:
  • Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
  • Doorverbind code:
  • Website:

Onze bezoekers over Praxis Hoofdkantoor in Diemen

  • Telefonische bereikbaarheid:
    16%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2,3
    320 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3
    183 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    4,2
    149 beoordelingen
  • Totaal:
    2,9
    652 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Praxis Hoofdkantoor in Diemen


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Zeer slecht
Praxis steelt van zijn klanten
Service...niet bereikbaar
Zooitje...puinhoop


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Praxis was al jaren mijn WINKEL.
Maar nu helaas tijdens de corona niet meer .
zou wat met mijn vrouw gaan uitzoeken , maar mochten niet samen naar binnen
WAT SCHEPT MIJN VERBAZING TIENTALLEN MANNEN WERDEN WEL BINNEN GELATEN , ZELFS ZONDER KARRETJE
erger nog er was een dame met een kind van een jaar of 4 die ook niet naar binnen mochten .ondanks dat de vrouw zei, ik ben een allestaande moeder,waar laat ik mijn kind
( SCHANDALIG ) .DUS ZIJN WE MAAR NAAR DE KLUSWIJS GEGAAN
EN TROFFEN DAAR DIV.STELLETJES AAN DIE WIJ VOOR DE PRAXIS DEUR GEZIEN HADDEN. MIJ ZIEN JULLIE NIET MEER TERUG BIJ DE praxis


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Vreselijk slecht bedrijf, klantenservice en hoofdkantoor telefonisch niet bereikbaar. Reageren ook niet op je mail.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Telefonisch niet te bereiken


0 reviews
4,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik zou al 4 keer terug gebeld worden niks naar net 23 min in de wacht arghhhhh


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Via online klachten formulier een melding gedaan,hiervan een bevestiging gehad dat ze zsm reageren.Omdat een reactie uitbleef heb ik nog 10 dezelfde mailtjes gestuurd maar helaas.
Een maand later een brief gestuurd naar het hoofdkantoor,nu ruim een maand verder geen enkele reactie.
Omdat ik het er niet bij laat zitten heb ik gebeld met het hoofdkantoor,een vriendelijke dame vroeg me alle stukken nog eens door te mailen ,ben benieuwd of er nu iemand wakker word en mijn klacht in behandeling wil nemen en een oplossing hier voor heeft.
Sinds dit loopt heb ik niks meer gekocht bij Praxis.


0 reviews
4
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik had voor ongeveer 3 weken terug twee kranen gekost bij praxis. Van het merk aquazuro. En thermostaatkraan en wastafelkraan. Ik ben tijdens de verbouwing de bon kwijt geraakt. En zou graag de kranen tetug willen brengen. Maar krijg te horen dat ze niks voor mij kunnen doen. Ik vind dit zeer spijtig. Dat ze mij voor 334 euro aan kranen laten zitten. Waar ik eigenlijk niks mee kan. Ik had de kranen terug willen brengen om zo wat anders uit te kunnen zoeken voor de badkamer. Maar praxis laat me gewoon met deze kranen zitten. Ik verwacht ook niet het hele aankoopbedrag terug. Maar ik had liever gezien. Dat ze zouden zeggen. Dat ik voor 250 euro wat anders had kunnen uitkiezen in de winkel. En hoop ook echt dat ze me daar tegemoet in komen.


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik heb via het online klachten formulier herhaaldelijk dezelfde melding gedaan,en hiervan keurig een bevesteging gehad van Praxis, alleen reageert er niemand, dus nu maar een brief sturen naar het hoofdkantoor. Eens kijken of daar iemand de moeite neemt om mijn klacht in behandeling te nemen.





0 reviews
4,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

wacht al 10 werkdagen op mijn order moet ik nog langer wachten? U maakt reclame wachttijden 2dagen, moet ik dan noch hoger de service noteren ? ik vind dit meer als schandalig.


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik (klusser, 49 jaar),woon reeds 25 jaar in Den Bosch. Al die tijd is de Praxis de dichtstbijzijnde bouwmarkt geweest. Ik moet gedurende die 25 jaar voor duizenden euro's (eerst guldens) hebben uitgegeven bij de Praxis.
Door toedoen van jullie filiaalmanager Marcel van de Praxis in de Maaspoort is daaraan een einde gekomen. De meeste klussers (waaronder ikzelf) denken in oplossingen. Marcel niet. Hij ziet overal problemen en wil niets maar ook niets doen om de klant (ik in dit geval) te helpen naar een oplossing.
Wat is er gebeurd?:
Vandaag, zondag 6 mei had ik dringend 4 zwenkwielen nodig voor een project waar ik aan werk. Op de Praxis website gezien dat Praxis Soetelieve hiervan ruim voldoende op voorraad had.
Ik toog dus naar deze vestiginge waar ik helaas moest constateren dat de voorraadinformatie op internet verre van up-to-date was. Het vak was leeg.
Een medewerker aldaar wist me te vertellen dat de winkel in de Maaspoort (bij uitzondering ook op zondag) open was en heeft contact opgenomen. Hier bleken nog precies 4 wielen op voorraad. Deze werden apart gelegd. Ik ben meteen daarheen gereden en de heb de wielen in ontvangst genomen.
Ik ontdekte dat 1 van de wielen niet 100% soepel liep (iets wat voor mijn toepassing erg belangrijk is).
Ik ben naar het vak met zwenkwielen gelopen in de hoop dat er nog een "verdwaald" wiel lag. Helaas, ook dit vak was leeg. Op een houten plankje was echter een soortgelijk wiel met 4 zelftappers vastgeschroefd zodat klanten kunnen zien welk wiel er in het bijbehorende vak zou moeten liggen. Dit wiel bleek wel soepel te draaien.
Ik heb vriendelijk gevraagd aan een medewerker of dit wiel gewisseld kon worden met het wiel in mijn mandje. De medewerkster zei "dit zal onze manager Marcel vast niet goed vinden".
Ik heb de situatie aan Marcel uitgelegd (dat ik via Soetelieve naar Maaspoort was gereden etc.)
Marcel was absoluut niet bereid mij ook maar enigszins tegemoet te komen. Dit kon volgens hem absoluut niet. Ik heb zelfs voorgesteld dat ik dit met een schroevendraaier netjes voor hem op kon lossen. "Maar dan heb ik een slecht wiel op mijn display". Ik vertelde hem dat hij dit wiel weer zou kunnen vervangen als er weer voorraad zou zijn. Ook hier wilde hij niets van weten. De winkel was overigens nagenoeg verlaten, gebrek aan personeel was niet het probleem. Ik heb de andere 3 wielen vanzelfsprekend niet afgenomen en heb de winkel verlaten met het idee hier nooit meer terug te keren.

Gerelateerde bedrijven Praxis Hoofdkantoor Diemen

  • 1

    Megapraxis

    5.2
    (7)
    De entree 500
    1101EE Amsterdam
  • 2

    Gamma

    7.6
    (5)
    Sniep 28
    1112AH Diemen
  • 3

    Muskon Doe Het Zelf

    7.5
    (30)
    Joris Ivensplein 8
    1087BP Amsterdam
  • 4

    Stiho

    H.J.E. Wenckebachweg 165
    1096AM Amsterdam
  • 5

    Sani Dump

    Arena boulevard 78
    1101DJ Amsterdam Zuidoost