Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Praxis Hoofdkantoor Diemen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Postbus 268
1110 AG Diemen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 21:00
    Dinsdag
    09:00 - 21:00
    Woensdag
    09:00 - 21:00
    Donderdag
    09:00 - 21:00
    Vrijdag
    09:00 - 21:00
    Zaterdag
    09:00 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Praxis Hoofdkantoor in Diemen

Onze bezoekers over Praxis Hoofdkantoor in Diemen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (699 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.3/10
    (339 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.1/10
    (198 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.2/10
    (162 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Praxis Hoofdkantoor in Diemen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik had voor ongeveer 3 weken terug twee kranen gekost bij praxis. Van het merk aquazuro. En thermostaatkraan en wastafelkraan. Ik ben tijdens de verbouwing de bon kwijt geraakt. En zou graag de kranen tetug willen brengen. Maar krijg te horen dat ze niks voor mij kunnen doen. Ik vind dit zeer spijtig. Dat ze mij voor 334 euro aan kranen laten zitten. Waar ik eigenlijk niks mee kan. Ik had de kranen terug willen brengen om zo wat anders uit te kunnen zoeken voor de badkamer. Maar praxis laat me gewoon met deze kranen zitten. Ik verwacht ook niet het hele aankoopbedrag terug. Maar ik had liever gezien. Dat ze zouden zeggen. Dat ik voor 250 euro wat anders had kunnen uitkiezen in de winkel. En hoop ook echt dat ze me daar tegemoet in komen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb via het online klachten formulier herhaaldelijk dezelfde melding gedaan,en hiervan keurig een bevesteging gehad van Praxis, alleen reageert er niemand, dus nu maar een brief sturen naar het hoofdkantoor. Eens kijken of daar iemand de moeite neemt om mijn klacht in behandeling te nemen.




star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
wacht al 10 werkdagen op mijn order moet ik nog langer wachten? U maakt reclame wachttijden 2dagen, moet ik dan noch hoger de service noteren ? ik vind dit meer als schandalig.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik (klusser, 49 jaar),woon reeds 25 jaar in Den Bosch. Al die tijd is de Praxis de dichtstbijzijnde bouwmarkt geweest. Ik moet gedurende die 25 jaar voor duizenden euro's (eerst guldens) hebben uitgegeven bij de Praxis.
Door toedoen van jullie filiaalmanager Marcel van de Praxis in de Maaspoort is daaraan een einde gekomen. De meeste klussers (waaronder ikzelf) denken in oplossingen. Marcel niet. Hij ziet overal problemen en wil niets maar ook niets doen om de klant (ik in dit geval) te helpen naar een oplossing.
Wat is er gebeurd?:
Vandaag, zondag 6 mei had ik dringend 4 zwenkwielen nodig voor een project waar ik aan werk. Op de Praxis website gezien dat Praxis Soetelieve hiervan ruim voldoende op voorraad had.
Ik toog dus naar deze vestiginge waar ik helaas moest constateren dat de voorraadinformatie op internet verre van up-to-date was. Het vak was leeg.
Een medewerker aldaar wist me te vertellen dat de winkel in de Maaspoort (bij uitzondering ook op zondag) open was en heeft contact opgenomen. Hier bleken nog precies 4 wielen op voorraad. Deze werden apart gelegd. Ik ben meteen daarheen gereden en de heb de wielen in ontvangst genomen.
Ik ontdekte dat 1 van de wielen niet 100% soepel liep (iets wat voor mijn toepassing erg belangrijk is).
Ik ben naar het vak met zwenkwielen gelopen in de hoop dat er nog een "verdwaald" wiel lag. Helaas, ook dit vak was leeg. Op een houten plankje was echter een soortgelijk wiel met 4 zelftappers vastgeschroefd zodat klanten kunnen zien welk wiel er in het bijbehorende vak zou moeten liggen. Dit wiel bleek wel soepel te draaien.
Ik heb vriendelijk gevraagd aan een medewerker of dit wiel gewisseld kon worden met het wiel in mijn mandje. De medewerkster zei "dit zal onze manager Marcel vast niet goed vinden".
Ik heb de situatie aan Marcel uitgelegd (dat ik via Soetelieve naar Maaspoort was gereden etc.)
Marcel was absoluut niet bereid mij ook maar enigszins tegemoet te komen. Dit kon volgens hem absoluut niet. Ik heb zelfs voorgesteld dat ik dit met een schroevendraaier netjes voor hem op kon lossen. "Maar dan heb ik een slecht wiel op mijn display". Ik vertelde hem dat hij dit wiel weer zou kunnen vervangen als er weer voorraad zou zijn. Ook hier wilde hij niets van weten. De winkel was overigens nagenoeg verlaten, gebrek aan personeel was niet het probleem. Ik heb de andere 3 wielen vanzelfsprekend niet afgenomen en heb de winkel verlaten met het idee hier nooit meer terug te keren.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij zijn erg vreemd behandeld nadat wij ontevreden waren met een vloer. Wij moeten nu een hele nieuwe vloer gaan kopen. We zijn erg teleurgesteld in Praxis en het spijt me, wij werken beiden op een van de 7 grootste basisscholen in Nederland en laten het iedereen weten.
Zo ga je niet met klanten om!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
T duur, slechte kwaliteit, geen personeel te zien bij vragen. Ruilen met kassabon betekent dwarsliggen door daartoe geïnstrueerd personeel die dat kennelijk moeten van de baas. Een bedrijf dat beter gemeden kan worden ook omdat ze hun personeel honds behandelen door slechte betaling en onacceptabele regelgeving
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Gebeld met de klantenservice om een online bestelling terug te kunnen sturen. Krijg je te horen dat dit gewoon online kan, wat nergens op de website staat. Vervolgens is de order verkeerd behandeld in het systeem waardoor een retour aanvraag niet mogenlijk is. Wederom gebeld, krijg je gewoon een brutaal antwoord en wordt je behandeld alsof je dom bent.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slecht service. Klantenservice geeft herhaaldelijk fout advies en lijkt incompetent.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos bedrijf. Echt waardeloos. Voor de zoveelste keer is een aanbieding niet leverbaar. Daarom heb ik dit bedrijf deze lage rating gegeven.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geen goede service en vele malen excuses, maar daar koop ik niets voor. Ik wil mijn geld terug, maar krijg totaal geen contact.