-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De klachten afhandeling is erg traag, men laat het op zijn beloop en bellen niet terug zoals beloofd.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Klantenservice reageert niet op mijn email die ik nu meer dan een week geleden verstuurd heb (met nog een reminder erachteraan na 4 dagen) Als ik bel dan heb ik iedere keer een minimale geschatte wachttijd van 10 minuten. Belachelijk lang. Ik bel vanuit het buitenland dus ik hang direct op anders wordt het een duur grapje. Tot nu toe helaas nog steeds geen enkele reactie van iemand die mij kan helpen met mijn probleem. Graag hoor ik hoe ik vanuit het buitenland iemand bij Leen Bakker kan bereiken die mij kan helpen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Een waardeloze club ,niemand neemt verantwoordelijkheid ,houden zich niet aan afspraken ,zeer slecht telefonisch te bereiken , afschuifsysteem ,van kastje naar de muur sturen , en totaal geen communicatie met de klant ,
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zondag karpet besteld dinsdag opgehaald,later in die week zaterdag zijn ze 15% korting. Wegens omstandigheden dat ik in het ziekenhuis lag niet de mogelijkheid gekregen om het verschil in prijs terug te krijgen. Vind dat gewoon waardeloos van zo'n groot bedrijf.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Vinyl gekocht en ik en de kids krijgen er hoofdpijn van, vooral voor de kinderen is het niet uit te houden. Leenbakker doet moeilijk om geld terug te geven of te ruilen tegen hetzelfde prijs. Vermoedens is dat andere vinyl van diezelfde klasse ook stankoverlast hebben, chemische geur.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Superslechte service. Als je op een bungalowpark woont kan je bij Leen Bakker niet terecht. Ik wilde 2 banken kopen ( 1000,00 ) euro, leuk bedrag toch ? Maar ik woon in een bungalowpark. Daar wordt niet geleverd ! Ik ben 70 jaar, zien jullie mij met 2 banken op mijn nek 2 km naar huis lopen ? Superslechte service dus.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloze service van leenbakker! Je koopt een bank de 1e is stuk! Krijg je nieuwe. Binnen 3 maand vol met haakjes! Doorgezakt. En jullie doen er helemaal niets aan! Ik heb gevraagd of er snel haakjes in kwamen nee absoluut niet mevrouw. En nu wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Met andere woorden. Koop je een bank bij de leenbakker moet je elk jaar een nieuwe kopen en je kan er gewoon in stikken!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Als een "klacht"wordt ingediend bij de klantenservice verwacht ik dat hierop anders wordt gereageerd dan: "dan moet u zich in verbinding stellen met de winkel".
Het betreft hier de prijs voor een product en ik mag toch aannemen dat deze in het hoofdkantoor worden vastgesteld, mede dat in twee vestigingen dezelfde prijs wordt aangeboden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slecht te bereiken. Als je iemand aan de lijn krijg zijn ze arrogant, willen een klacht niet eens aanhoren houden zich aan hun eigen bepaling zonder je aan te horen. De telefonisten doen of ze de directeur zelf zijn als je naar hun naam vraag geven ze hem niet
een meerdere (teamleider) geven ze niet aan de telefoon met de mededeling dat die je tocht niet te woord staat. Antwoord na 5 werkdagen vergeet het maar.
Dat is de klantenservice van Leenbakker
j.vroegop.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik heb via hun website wat besteld. Wellicht was het beter om naar hun winkel te gaan? Ik heb ervoor gekozen om ze te laten bezorgen. Nu kreeg ik ineens te horen gekregen dat het van, binnen 5 werkdagen levertijd nu ineens het niet kan. Ik moet een nieuwe datum prikken. Dat kan gebeuren, prima, maar dan wil ik bellen naar de klantenservice vier keer op verschillende tijden in de week om té lang aan de lijn te hangen. Nu heb ik uiteindelijk 30 minuten aan de lijn gehangen. Om een gesprek van een minuut te hebben.
Dit is de eerste en laatste keer voor mij om bij hen te bestellen. Nooit meer.