Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Leen bakker Hoofdkantoor Raamsdonksveer

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Karperweg 3
4941 SH Raamsdonksveer
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice 2
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:30 - 17:00
    Dinsdag
    08:30 - 17:00
    Woensdag
    08:30 - 17:00
    Donderdag
    08:30 - 17:00
    Vrijdag
    08:30 - 17:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

Onze bezoekers over Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.9/10
    (578 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (260 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (170 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (148 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De klachten afhandeling is erg traag, men laat het op zijn beloop en bellen niet terug zoals beloofd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klantenservice reageert niet op mijn email die ik nu meer dan een week geleden verstuurd heb (met nog een reminder erachteraan na 4 dagen) Als ik bel dan heb ik iedere keer een minimale geschatte wachttijd van 10 minuten. Belachelijk lang. Ik bel vanuit het buitenland dus ik hang direct op anders wordt het een duur grapje. Tot nu toe helaas nog steeds geen enkele reactie van iemand die mij kan helpen met mijn probleem. Graag hoor ik hoe ik vanuit het buitenland iemand bij Leen Bakker kan bereiken die mij kan helpen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een waardeloze club ,niemand neemt verantwoordelijkheid ,houden zich niet aan afspraken ,zeer slecht telefonisch te bereiken , afschuifsysteem ,van kastje naar de muur sturen , en totaal geen communicatie met de klant ,
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zondag karpet besteld dinsdag opgehaald,later in die week zaterdag zijn ze 15% korting. Wegens omstandigheden dat ik in het ziekenhuis lag niet de mogelijkheid gekregen om het verschil in prijs terug te krijgen. Vind dat gewoon waardeloos van zo'n groot bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vinyl gekocht en ik en de kids krijgen er hoofdpijn van, vooral voor de kinderen is het niet uit te houden. Leenbakker doet moeilijk om geld terug te geven of te ruilen tegen hetzelfde prijs. Vermoedens is dat andere vinyl van diezelfde klasse ook stankoverlast hebben, chemische geur.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Superslechte service. Als je op een bungalowpark woont kan je bij Leen Bakker niet terecht. Ik wilde 2 banken kopen ( 1000,00 ) euro, leuk bedrag toch ? Maar ik woon in een bungalowpark. Daar wordt niet geleverd ! Ik ben 70 jaar, zien jullie mij met 2 banken op mijn nek 2 km naar huis lopen ? Superslechte service dus.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloze service van leenbakker! Je koopt een bank de 1e is stuk! Krijg je nieuwe. Binnen 3 maand vol met haakjes! Doorgezakt. En jullie doen er helemaal niets aan! Ik heb gevraagd of er snel haakjes in kwamen nee absoluut niet mevrouw. En nu wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Met andere woorden. Koop je een bank bij de leenbakker moet je elk jaar een nieuwe kopen en je kan er gewoon in stikken!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als een "klacht"wordt ingediend bij de klantenservice verwacht ik dat hierop anders wordt gereageerd dan: "dan moet u zich in verbinding stellen met de winkel".
Het betreft hier de prijs voor een product en ik mag toch aannemen dat deze in het hoofdkantoor worden vastgesteld, mede dat in twee vestigingen dezelfde prijs wordt aangeboden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht te bereiken. Als je iemand aan de lijn krijg zijn ze arrogant, willen een klacht niet eens aanhoren houden zich aan hun eigen bepaling zonder je aan te horen. De telefonisten doen of ze de directeur zelf zijn als je naar hun naam vraag geven ze hem niet
een meerdere (teamleider) geven ze niet aan de telefoon met de mededeling dat die je tocht niet te woord staat. Antwoord na 5 werkdagen vergeet het maar.
Dat is de klantenservice van Leenbakker

j.vroegop.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb via hun website wat besteld. Wellicht was het beter om naar hun winkel te gaan? Ik heb ervoor gekozen om ze te laten bezorgen. Nu kreeg ik ineens te horen gekregen dat het van, binnen 5 werkdagen levertijd nu ineens het niet kan. Ik moet een nieuwe datum prikken. Dat kan gebeuren, prima, maar dan wil ik bellen naar de klantenservice vier keer op verschillende tijden in de week om té lang aan de lijn te hangen. Nu heb ik uiteindelijk 30 minuten aan de lijn gehangen. Om een gesprek van een minuut te hebben.
Dit is de eerste en laatste keer voor mij om bij hen te bestellen. Nooit meer.