Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Leen bakker Hoofdkantoor Raamsdonksveer

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Karperweg 3
4941 SH Raamsdonksveer
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice 2
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:30 - 17:00
    Dinsdag
    08:30 - 17:00
    Woensdag
    08:30 - 17:00
    Donderdag
    08:30 - 17:00
    Vrijdag
    08:30 - 17:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

Onze bezoekers over Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.9/10
    (578 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (260 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (170 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (148 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij hebben een jaar geleden een bank gekocht en nu is die van binnen doorgezakt. We hebben hier een klacht over gedaan via e-mail en daarbij foto's opgestuurd van de bank naar het filiaal in Geleen. Ze hadden gezegd dat we moeten wachten op een antwoord van het hoofdkantoor. Het is nu al vijf weken geleden en we hebben nog steeds niks gehoord, terwijl de bank erger wordt en niet meer lekker zit. Als ik dan vervolgens wil bellen wordt de oproep beëindigd?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Verkeerd bed aan gesmeerd voor een zieke man die 24 uur op bed ligt.
Matras al door binnen 3 maanden ..... krijg geen nieuwe matras en had garantie tot aan de deur! Word geadviseerd om met de kapotte matras naar de winkel te komen en maar een nieuwe te kopen bij ze!!! Niemand die geweest is om te kijken hoe ver hij door gezakt is en niemand die wat doet om het probleem te verhelpen!!!!

SHANDALIG HEB JE EEN BED VAN 500 EURO STAAN WAAR MENEER NIET MEER OP KAN SLAPEN!!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Product valt bij het in elkaar zetten al uit elkaar, maar ze willen het niet terugnemen omdat het niet meer te verkopen is. Tja en ik moet met een kapot product blijven zitten? NOOIT MEER LEEN BAKKER!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik wilde twee dezelfde dingen hebben. Er bleek er in een filiaal iets verder van mijn huis nog één te zijn. Toen ik daar aankwam bleek het artikel incompleet te zijn, ondanks dat mij telefonisch werd verzekerd dat het artikel compleet was. Het onderdeel zou besteld worden en ik zou gebeld worden zodra het binnenkwam. Anderhalve maand (!) later besloot ik zelf maar eens te bellen. 'Sorry mevrouw, dit artikel is niet leverbaar'. Gelukkig heb ik zelf op de bon laten zetten dat het artikel terug kon als het onderdeel niet geleverd werd, anders was dit ook nog een zorg geweest.

Het artikel is inmiddels nergens meer leverbaar behalve ergens op anderhalf uur rijden. Hier moest ik overigens achter komen via een ander filiaal, daar de klantenservice mij vertelde dat hij 'nergens meer leverbaar' was. Het artikel kan overigens ook niet verstuurd worden naar een filiaal in de buurt omdat het te klein is.

De enige menselijke persoon was de medewerker van het filiaal op anderhalf uur afstand, voor de rest alleen maar mensen aan de lijn gehad die er 'niks aan konden doen'. Ik vestig mijn hoop op deze medewerker en hoop het tweede complete artikel alsnog te ontvangen.

Fantastische service: eerst een defect artikel leveren, dan een bestelling maken van een artikel dat niet leverbaar is, hier niet over bellen tot het nergens meer te verkrijgen is en dan nog weigeren de klant tegemoet te komen in de verzending. Slechte beurt voor Leen Bakker!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Je hebt voor je product betaalt dan wacht je een week lang erop. Dan wacht je de hele dag komen ze niet opdagen. Bellen niet eens af maar de klant moet maar wachten. Je krijgt niet eens een vergoeding. Ik ga nooit meer iets bij leenbakker bestellen. Is al de 2x dat ik dit mee maak. Slechte service.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht mijn dochter heeft een gat in haar hoofd door medewerker. En ik heb een mail gestuurd enige tijd geleden, gewoon niks teruggestuurd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onderdeel besteld, deel per post gekregen. Navraag naar de rest liep goed, na enig doorverbinden. Ben benieuwd of we dat dan inderdaad ook ontvangen.