Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Koninklijke PostNL B.V. Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Prinses Beatrixlaan 23
2595 AK Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

Het uitoefenen, al dan niet op grond van daartoe door de staat der Nederlanden verleende concessies, van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van het vervoer van postzendingen en goederen, en het verrichten van geldhandelingen, alsmede het ten behoeve en in opdracht van derden aanbieden van producten en diensten.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

Onze bezoekers over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.7/10
    (802 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    5%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (364 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (240 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.9/10
    (198 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte bezorgers die melden niet thuis terwijl we er wel zijn
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een regelrechte ramp. Ik wacht sinds 1 juni op een pakket. En er is nog bezorgtijd bekend. Terwijl hier dagelijks een post.nl bus pakketjes komt leveren in dit appartementen complex. Telefonisch niet te bereiken, het is NIET DRUK! De vrachtwagenchauffeurs die normaal van 7.00 tot 20/21 uur HEBBEN EEN NIEUW ROOSTER EN WERKEN NU VAN 12.00 uur tot 18.00 uur.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Probeer al meer dan 1 uur de klantenservice te bereiken. Als na een half uur contact is wordt dit automatisch na nog eens een half uur verbroken. Moet dan weer via chat de klacht opnieuw doorgeven. Ik ben geen jojo. Als ik bel wil ik fatsoenlijk geholpen worden en ook een antwoord krijgen op mijn vraag. Ik ben niet van plan om nog eens tig keren te proberen om te bellen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geen ervaring, krijg ze niet aan de lijn. Bah bah
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakje lenzen nooit aangeboden, geen bericht in brievenbus, geen e-mail (ik heb een Post.nl account) alle pakjes voor mij gaan regelrecht retour afzender nadat ik één keer met streng Islamitische heren te maken heb gehad, Zij weigerden een pak op de stoep te zetten en gooide het 20 kg wegende pak voor mijn voeten op straat. Dat pak kon ik zelf niet optillen en ik heb geen hulp om dat te doen.

Sindsdien gaat alles dat voor mij bestemd is en door Poast.nl bezorgd moet worden regelrecht retour afzender.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht bereikbaar/niet bereikbaar. Wat een drama met pakketjes
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Men reageerd niet, lang wachten op verbinding en slecht te woord staan
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Stembiljet gemeente verkiezing niet ontvangen en zo goed als niet mogelijk om hier snel een klacht over in tedienen. Alleen track & trace kun je klacht indienen en met gewone post moet dat met social media zoals twitter, facebook ectr ect wat ik niet heb. Dus blijft alleen een brief schrijven over want via postnl App gaat niet!!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht, slecht en nog 100000 x slechter.
Als je een klacht hebt (en die zijn er met mij duizenden) moet je eerst ik weet niet meer wat allemaal doorspitten en dan wordt je nog afgescheept of de verbinding wordt verbroken.
Je klacht wordt uiteindelijk niets mee gedaan.
Wil je een leidinggevende aan de lijn kunnen ze niet doorverbinden.
Het telefoonnummer van het hoofdkantoor is (bijna) niet te vinden. Daar zitten waarschijnlijk alleen maar figuren die het niets interesseert en de klant (= hun boterham) laat stikken.
Schande, dat het zover heeft moeten komen met een ooit goed staatsbedrijf. Nu alleen maar zakkenvullers
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
ronduit schandalig post nl, ik begrijp niet dat zij marktleider zijn. pakjes komen te laat tijden worden aangepast pakjes raken kwijt en dan ook nog eens niet telefonisch te bereiken!!!
bah, waardeloos