-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Op 12/12 stuurde ik n pakje naar Munster dlnd. Dat kwam nooit aan. Nu is het gister na enige omzwervingen bij mij teruggekomen! Ben erg Blij!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloze dienstverlening: zo min mogelijk service voor een zo hoog mogelijke prijs voor de consument. Postzegels worden ongeldig verklaard dan wel in rap tempo in prijs verhoogd. Postkantoren en postbussen zijn verdwenen. Pakketbezorging is zeer onbetrouwbaar. Het lijkt wel een achterlijk land met maffiapraktijken. Ach, als de directie en aandeelhouders maar tevreden zijn. Ideaal dat privatiseren. PostNL snel opdoeken en graag weer een 100% staatsbedrijf van maken!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardelos bedrijf dat een slecht functionerend management heeft en een raad van bestuur die de indruk wekt alleen geld op te sloppen. Het probleem ligt niet bij de bezorgers maar echt bij de directie die hun bezorgers uitknijpt en hun klanten tot nu toe nooit serieus neemt. Pas op met het verzenden van waardevolle pakketten want de post nl vrijwaart zich van elke schadeclaim. Antwoord krijg je bijna nooit of een standaardbrief uitgedraaid in dertig seconden. Het ergste blijft de onbereikbaarheid van hun bazin. Jammer dat (oud) politici hun medewerking verlenen in de raad van bestuur. Geeft mij wel een extra hint voor mijn eigen stemwijzer.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Voor mijn bedrijf een hand vol keren gebruik gemaakt van PostNL. Van de eerste 4x dat ik van de mogelijkheid gebruik maakte, raakten ze bij PostNL al 2 pakketten kwijt. Standaard riedeltje aan de telefoon bij de "klantenservice", wat je beter "klantenafwimpeling" kunt noemen. Aangezien ik veel unieke stukken met eigen handwerk verkoop had ik een probleem met vergoeding van de schade aangezien ze bij PostNL een factuur willen zien met een inkoopwaarde, aangezien ze maximaal de inkoopwaarde vergoeden voor zover die binnen het verzekerde bedrag valt.
Toen ik onlangs noodgedwongen een belangrijk belastingdocument moest versturen met PostNL's aangetekende post, raakten ze deze ook kwijt met een boete voor mij tot gevolg. De schade was een fikse boete, maar PostNL weigert zelfs maar de ?50,- te vergoeden die ze maximaal vergoeden voor aangetekende post aangezien ze "nooit gevolgschade vergoeden". Hun claim van "zekerheid van aankomst" op de website is dus een leugen en het verzekerde bedrag een wassen neus. Iedereen weet dat bij aangetekende post voornamelijk de nadruk ligt op de zekerheid van aankomst en niet zozeer vergoeding van de inhoud zelf bij vermissing.
Ook bij klachtkompas krijg je dan van PostNL standaard reacties en verwijzingen naar hun algemene voorwaarden. Niets persoonlijk en als het al persoonlijk is, maken ze grote fouten in het verwoorden van het probleem. Zelfs als je de juiste jurisprudentie erbij haalt hoef je niet te rekenen op inhoudelijk commentaar van PostNL. Het blijft bij afwimpelen en ze weten dat de weg naar de rechter, zelfs als je kans maakt een hoge drempel is voor veel mensen. Daardoor blijven de algemene voorwaarden van PostNL wet, of ze nu in strijd handelen met hun "belangrijke maatschappelijke taak" of niet.
Een waardeloos bedrijf dat misbruik maakt van een monopolie positie die ze van "onze" politiek hebben gekregen, primair om geld te verdienen. In de context van de macht die ze hebben en het gebrek aan eerlijke concurrentie is hun dienstverlening en betrouwbaarheid van een onacceptabel laag niveau.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vandaag 28-3-18 zou postpakket afgeleverd worden volgens de track & trace tussen 08:00-18:00 u. Vervolgens gechat met Daphne, om 18:50 u, maakt u zich geen zorgen de chauffeur rijdt nog. Helaas een diep teleurgestelde kleinzoon die zijn verjaardags cadeau niet zag komen en een woeste opa dat post nl zijn afspraken niet na komt. Diep triest van zo'n bedrijf die ook zijn pensionado in de kou laat staan.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
29-12 een pakket besteld en vorige week vrijdag track en trace code gekregen en tot mijn grote verbazing tot en met vandaag is er nog niks met het pakket gebeurd of gedaan via de winkel om een reactie gevraagd en deze wist mij te vertellen dat door een plan fout er geen pakketten zijn opgehaald op het inlever punt. Betalen we hiervoor? Of ben je bij post nl ook gewoon een nummer die door zijn grote en logheid, lompe houding en zich er niks van aan trekt.
Kortom treurige manier van bedrijfsvoering.
En als je je klacht kenbaar wil maken krijg je in beeld te zien ( het is op dit moment erg druk probeer het later nog een keer)
Diep triest
Maar het recht van de grootste is hier heel erg van toepassing en als kleine particulier heb je of mag en kan je je niks zeggen.
Geen goed woord voor over.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
23 oktober heb ik een pakket verstuurd van Budel naar Gasselte. Het pakket is niet afgeleverd en ook geen berichtje achtergelaten. Volgens track & trace naar Den Haag gebracht in het depot. Al drie keer gebeld naar post.nl en wordt steeds aan het lijntje gehouden. Weer een weekje wachten want er liggen nog duizenden pakketten. Slechte zaak van post.nl. als er zoveel mis gaat. Hoe kan dat nu, zoek het uit en bezorg het netjes er is voor betaald en het vertrouwen raakt zo weg in post.nl
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Niet ontvangen poststukken. Post komt verkeerd aan. Post.nl doet niks met de klachten. Niet waar voor je geld. Nog steeds problemen met post.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De bezorging van pakketten lijkt nooit goed te kunnen gaan bij PostNL, de bereikbaarheid via de telefoon is zeer slecht, 18 wachtenden, of te wel 45 minuten wachttijd is geen uitzondering, om daarna afgescheept te worden met de mededeling dat zij tenslotte niet iedereen van dienst kunnen zijn. Een verantwoordelijke, laat staan een directielid is niet te spreken te krijgen, zelfs een adres waarnaar je een brief moet sturen is een enorme klus die te vinden. Dit bedrijf doet dus vrijwel nooit wat zij beloven, bij de afgelopen 2 zendingen aan mij en/of mijn dochter zijn de zendingen op verkeerde adressen terecht gekomen en of in verschillende delen afgeleverd terwijl het 3 dezelfde artikelen waren die gelijk zijn aangeleverd aan Post.NL. Bij de extra betaalde dienst, het plaatsen van een droger heeft men zich beperkt tot de stekker in het contact te doen, zonder ook de afvoerslang te monteren. Gevolg was dat de jonge dame de droger van de wasmachine moest tillen om deze slang te monteren, waarna zij deze machine ook weer terug moest plaatsen. Ik hoop dat er één verantwoordelijk directielid de guts heeft om ons verhaal persoonlijk aan te horen. f.van.rooy@kpnmail.nl
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Betreft Afschaffing dagtekenstempels
Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten op Post NL, door afschaffing van de dagtekenstempel, en het met pen vernietigen van aangetekende post. ?Schandalig?. Ik als vervend postzegelverzamelaar, ben daar niet blij mee. U neemt hierdoor een groot risico, dat vele verzamelaars afvallen door te stoppen met verzamelen van gestempelde postzegels. Ik ruil veel Nederlandse zegels, met verzamelaars over de gehele wereld. Dus ook mijn hobby, om mooie brieven met leuke frankering te ontvangen, komt zo in het gedrang. Om dat ik aan de wens van mijn medeverzamelaars om ook een mooie frankering, met een evenzo mooie afstempeling nu kan vergeten. Dat was de laatste jaren eigenlijk al niet meer mogelijk, door die foei lelijke grote stempels van Post NL. Nu wil ik toch graag met mijn hobby doorgaan, en doe ik jullie een voorstel, naar aanleiding wat ze in Noorwegen doen. Nu blijkt dat in Noorwegen daar een bijzondere oplossing voor de filatelisten is bedacht. Op elk postkantoor / winkel, ligt een gele envelop, die men kan gebruiken voor het filatelistisch afstempelen. Dit is een gratis service van de Noorse Post. De post wordt dan landelijk op een punt filatelistisch afgestempeld. Hoor graag Uw reactie.