Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Koninklijke PostNL B.V. Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Prinses Beatrixlaan 23
2595 AK Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

Het uitoefenen, al dan niet op grond van daartoe door de staat der Nederlanden verleende concessies, van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van het vervoer van postzendingen en goederen, en het verrichten van geldhandelingen, alsmede het ten behoeve en in opdracht van derden aanbieden van producten en diensten.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

Onze bezoekers over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.7/10
    (802 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    5%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (364 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (240 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.9/10
    (198 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht chauffeurs en verdeel manerger eruit.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Chat, telefoon, app het maakt allemaal niet uit. Wanneer het fout loopt is niemand bij dit bedrijf bereid het probleem aan te pakken. Helaas loopt het nogal vaak fout. Wanneer een pakket zoek raakt wordt dat niet automatisch gesignaleerd. Bij een klacht wordt zoiets ook niet acuut aangepakt. Gezien de hoeveelheid klachten via bijvoorbeeld Twitter is deze organisatie een grote amateuristische organisatorische chaos.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
slecht bezorging vaak brieven in de verkeerde brievenbus
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima bedrijf. Ze maken meer waar dan de concurrentie. Niets is gratis in deze wereld, verwacht dan ook geen wonderen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als je bij dit bedrijf een klacht wil indienen over de behandeling door de klantenservice , waar je overigens niets aan hebt, wordt deze klacht behandeld door ...... De klantenservice.!
Hoe slecht is dat?
De laksheid waarmee PostNL omgaat met hun belangrijkste taak, namelijk het op de juiste plek bezorgen van paketten is stuitend. De markt schreeuwt om een betere partij dan dit zooitje ongeregeld.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben al dagen bezig uw bedrijf telefonisch te bereiken dit is onmogelijk. De geadresseerde heeft nog niets ontvangen. Ook kan ik het pakket niet volgen, om dat ik alleen maar het bericht krijg, is in transitie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag zou mijn helm geleverd worden,speciaal voor thuis gebleven terwijl ik een urn op moest halen,mijn vrouw is de urn gaan ophalen,maar de helm is niet geleverd,kreeg een melding op de app dat er niemand thuis was, maar ook geen papier in de bus van de bezorger.
Ik vindt dit een enorme grote schande,en dan nog niet eens te spreken over de klantenservice,excuus dit excuus dat, dit is al de zoveelste keer ,en uitgerekend vandaag flikken ze het weer, deze keer laat ik het er niet bij zitten .
En hoe ik het ook ga doen ,doe ik het maar hier gaat nog een hele grote staart aan vast zitten .
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slecht!
Klantenservice medewerkers hangen op als je een klacht hebt.
De bezorgers leveren de kennisgevingen op verkeerde adres, post wordt geretourneerd en vervolgens stelt Postnl zich niet verantwoordelijk.
De medewerkers van klanten service weten niet, zijn net robots die alleen iets uit het hoofd hebben geleerd en niet behulpzaam zijn.

Ik ben zo boos op postnl en ga nooit meer iets via hen laten bezorgen. Dit heeft me veel energie gekost en veel stress opgeleverd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn ervaring heeft het afgelopen jaar v.w.b. aangetekende stukken een diepe deuk opgelopen,.
Heb op 28 juni een aangetekende brief verstuurd en de brief is nog altijd niet bezorgd! Meerdere keren is dit al gebeurd. Wij sturen klanten van ons Theater aangetekend hun toegangskaarten. Klanten geven aan dat zij geen kaartje in de bus hebben gekregen. Bezorger heeft zelfs een keertje zelf voor ontvangst getekend!!!
De ene keer worden de aangetekende stukken bezorgd bij de gemeente Maastricht zelf en de andere keer bij een bijkantoortje van Post NL!! Wij worden hier niet van de op de hoogte gebracht!!

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij ontvangen wekelijks veke pakketten altijd in goede orde door nette bezorgers. In tegenstelling tot sommige andere postbedrijven.